keje oh keje

Assalamualaikumwbt. 

Aku baru balik dr lunch. Lunch dekat rumah je makan meggi. Sadiss kan. Takpe yg penting perut terisi. Nasib baik aku bukan cerewet. 

Sampai opis bos ada lagi. Serabot dah pale fikir nak buat apa. Tak de keje. Lagi pn nk buat keje pc pon takde caner.. Buat mase ni madam tak penah marah2 dekat aku lagi. Dia faham la tu yang aku ni tak fluent english. But i can understand what she say. Bos aku ni india but dh stay us. 

Mr Esoof is a very understanding. Dah la hendsome pulak tu. Nasib baik la dah kawin. Kalau idak dah lame aku ngorat. hihihi.. Even tak banyak yang dia ajar but dr penerangan dia je dah boleh faham nak buat apa lepas ni. Ok la. Suke sbb dgn die mudah faham. Dengan bos aku yg lain. Mcm ayam & itik. adeiii. Sabo je la. 

Kak Ita. Logistic. Tp macam kerek giler. Tanye sket macam nak taknak je jawab. Bukan aku nak amik alih tempat dia pon. Aku kalau boleh memang tak nak datang sini pon. Abis dah rezeki kat sini. Nak tolak tak baik. Kate orang, rezeki jangan ditolak. maut jangan dicari. Takpela sabo je selagi mampu. 

Si taher ni pulak macam teror2 sgt je speaking die. Sekali aku dengar menjunam jugak. Adeiii ak leh blah la. 

The best part. Abg Nazri production & Fara chemis la yang paling rapat dengan aku skang ni. Boleh layan kepala gak dieorang ni. Ok la buat masa ni. Law nk buat backup pn still de member. rite. huhuhu.. 

Dah la nanti sambung lagi. aku nak g turun production. Nak semakkan kepala Abg Nazri. hahahaha. wassalam...

No comments: