apa dah jadi?

Assalamualaikumwbt...

Aku tak tahu kenapa hari ni aku moody semacam je. Mungkin penat sgt kot. Semalam still keje but half day je la. After balik keje, aku sambung buat kuih pulak. Biasa la ni la cara aku cari side income. Ni je rezeki yang mampu aku lakukan setakat ni. Even penat, tp aku puas hati. Mungkin disebabkan tu kot aku moody hari ni.

Bukan senang nak jd senang. Tu ungkapan yang aku selalu terima. Memang kenyataan yang dah ada depan mata sendiri.

"Penat??"  Mana ada kerja yang tak penat..

Hari ni je la hari rehat untuk aku. Tapi aku tak rasa macam berehat je hari ni. Blum puas lagi aku berbaring atas tilam kesayangan macam dah list kan je perkara yang kene buat. Macam peluru M16 je rasanye suara2 yang memberi arahan tu. Even berat je hati. Finaly siap jugak la. Alhamdulillah.

Apa dah jadi ngan aku ni. emo..emo.. Sampai kene tegur dengan member sendiri tadi.

"mana mak cik yang saya kenal ni"

"hilang"

"pegi mana"

"entah"

Teruk sangat dah ni. Menjawab pon nak tak nak aku ni. Apa pulak member2 fikir nanti. Sorry geng Aku takde mood for today. Sangat2 takde hati. Entah kenapa la time2 macam ni semua nak keluar dari kotak akal fikiran ni.

Actualy aku nak story lg. Tp aku jd lost.. nnt story lain la..wassalam..





No comments: