Pengakhiran dalam pencarian

Assalamualaikum..Hai.. Hari ni takde apa pun yang menarik nak dikongsikan. Cuma tadi bila belek-belek satu blog member ni ada la terjumpa entry ni. Osem giler dah lame kot mencari lagu tu. Akhirnya jumpa jugak. I lap u so much la pada Newborn Panda sebab dah pertemukan pengakhiran pencarian aku. Suka sangat-sangat. Kalaulah si Newborn Panda ni ada kat depan aku, for sure aku felok-felok kiss-kis sama dia. Upss!! Jangan marah ya gurau je. Compom pas ni 24hours aku akan ulang dengar lagu yang sama sampai muntah. Actully lama dah tau kewujudan lagu tu, tu pun tau dari drama kat tv. Cop-cop!! aku bukan hantu drama melayu hokey! Aku suka sebab muzik dia menenangkan jiwa tu je. Tapii...bile dengar ulang-ulang kali tetiba rase sebak plak. Macam sedih pun ade. Hahaha.. It ok la perasaan boleh dicontrol lagi. But thanks a lot and credit to Newborn Panda coz dah bagi ilham pada aku. Daaa dulu all..

No comments: