wakeup in the morning..


tak sangka plak hari ni awal gile aku bangun tidur
actly hari2 biasa pn aku selalu bangun awal what..ok la tu kan..
(ofcoz la ok sebab ko bangun nak pegi keje je kan cik leyna...hehehehe)
ok2 enough2 la tu..

pagi2 lagi aq dah get ready..(nak buat ape pulak ready2 ni)
get ready g jalan2 (ah aku tipu je kat sini..jalan2 apa kedai pun tak bukak lagi..tah2 apek kedai tu still ngorok kodok kot)
xpe suke hati die la..

hari ni aq dah ada apoitment dengan orang
sebab tu kene ready2
siap punya siap. pn. emak pun tak siap lagi
terpaksa tunggu pn. emak siap
(sementara tunggu pn. emak siap sempat lagi aku usha kakak aku)
haduiiii..x membantu persekitaran alam betol la kakak aku ni..
buruk perangai bangun lewat2 la dokk!!





**********




"kau ni umpama bunga yang tengah mekar"
"lalu sekumpulan lebah datang menghinggap untuk menikmati madunya"
"kau umpama gula(manis)"

tetapi

"kau umpama api"
"apabila marak akan habis terbakar"
"kau sangat keras"

aku just boleh senyum dan gelak sepuas2nya.
adui malu la siot
ade ke macam tu sekali..
tapi bila fikir2 
kenyataan depan mata..
tak boleh nak pertikaikan lagi...
insyallah segalanya pasti lancar..

apa yang lancarnya???
kehidupan aku selepas ni pasti lancar..
insyAllah dengan izin Allah..amin...

uhhh..mata aku sangat berat..sampai soreee...

 
 
 


No comments: