24 APRIL 2011

24 APRIL 2011 AT POLISAS KUANTAN sedang aku menikmati pemandangan indah dari tingkap bilik rumah sewaku tiba-tiba kenagan silam aku bersama rakan-rakan seperjuangan ketika aku menuntut di pd(port dickson) muncul berlegar-legar diruang kotak igatanku.entah kenapa tiba-tiba aku terkenangkan kenagan-kenagan tu mungkin aku teramat merindukn suasana ketika tu kenangan bersama mereka tak dapat aku lupakan pahit manis kami lalui bersama...suka duka kami tempuhi bersama...alangkah indahnya saat itu....




betapa aku amat merindui saat-saat manis tu....aku rindu friendship yang kite bina...kegembira kita rasai bersama...kedukaan kita kongsi bersama..semuanya kita tempuhi bersama..tak pernah ada rasa jemu...


kegembiraan kita bersama...gelak tawa antara kita...tak dapat aku lupakan...bertapa aku teramat merindui teman-teman seangkatan dengan ku...biar sejauh mana kite berada..kite tetap bersatu....hingga ke akhir hayat...


aku masih ingat lagi..saat-saat manis kita bersama...kita berjalan menyusuri titian ombak pantai...kat situlah kita cari ketenangan.bila suka dan duka..


kita sama-sama bersengkang mata menempuh pembelajaran demi segulung kejayaan...menagis ketawa bersama-sama....sungguh aku teramat-amat merindukan kalian....alangkah indahnya jika kita boleh kembalikan waktu itu...


impian dan angan-angan yang belum pasti akan terjadi....semakin hari semakin mematangkan usia..aku ada kehidupan aku..mereka punya kehidupan tersendiri...bila bertemu baru kenangan dapat diungkap...indahnya...kehidupan perlu diteruskan....bilakah saat-saat ini akan kembali dalam hidup aku "bahagia kami adalah kegembiraan kami"..kenangan yang tidak dapat aku lupakan buat selama-lamanya love my all frens 4 even n ever..may Allah bless all my "SAHABAT"

No comments: